پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 1417
ساختمان جدید شعبه كرج بیمه پارسیان در استان البرز را افتتاح گردید

در راستای توسعه خدمات بيمه‌اي و تحقق شعار مشتري‌مداري

ساختمان جدید شعبه کرج بیمه پارسیان در استان البرز را افتتاح گردید

 

به گزارش روابط عمومي بيمه پارسيان، با توجه به اهميت مشتری مداری به عنوان يكي از اهداف مهم این شرکت و توسعه خدمات بيمه‌اي که همواره مد نظر بوده است، ساختمان جديد شعبه اين شركت در استان البرز، شهرستان کرج به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاحیه که با حضور آقای اویارحسین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان و تنی چند از معاونین، مدیران، کارشناسان و نمایندگان این شرکت برگزار شد، ایشان ضمن تشریح برنامه های کلان شرکت، تلاش برای رسیدن به پورتفوی پیش بینی شده را بسیار حایز اهمیت دانست.

ایشان همچنین ضمن تأکید بر حسن رفتار با بیمه گزاران و مراجعان در این شعبه و ارایه هر چه بهتر خدمات توسط بیمه پارسیان و لزوم همراهی با روش های بیمه گری روز دنیا گفت: در فضای رقابتی امروز لزوم تقویت تمام جنبه های یک شرکت بیمه به خوبی احساس می شود و ما این مهم را در بیمه پارسیان با تاسیس شرکت هایی همچون بیمه اتکایی پارس و شرکت سرمایه گذاری آتیه پارسیس محقق نمودیم. همچنین برای ارتقا و حفظ جایگاه ارزشمند بیمه پارسیان در صنعت بیمه کشور با اتکا به روش های نوین روز دنیا و تقویت شبکه فروش برای رسیدن به اهداف عالی پیش خواهیم رفت.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0