سه‌شنبه, 25 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۱:۴۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ 
برگزاری جلسه بررسی عملكرد ۶ ماهه شركت لیزینگ پارسیان

بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت لیزینگ پارسیان

به گزارش روابط عمومی گروه مالی پارسیان، جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ شرکت لیزینگ پارسیان در مورخ امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ساعت ۱۴:۳۰ با تلاوتی از کلام ا... مجید آغاز شد.

این جلسه با حضور مدیرعامل و مدیران گروه مالی پارسیان و شرکت لیزینگ پارسیان در سالن کنفرانس دفتر مرکزی گروه مالی پارسیان برگزار شد.

دکتر رفیعی مدیرعامل گروه مالی پارسیان ضمن تشکر از زحمات و خدمات انجام شده در لیزینگ پارسیان، بهداشت اعتباری را در لیزینگ بسیار مهم عنوان نمودند و تاکید داشتند که باید ارزش منابع مالی در شرکت را جدی بدانیم و دقت در اعتبارسنجی را بالاتر ببریم تا ریسک تسهیلات اعطایی را کم کنیم.

مدیرعامل گروه مالی پارسیان پیگیری وصول مطالبات معوق تسهیلات و تبدیل آن به نقدینگی و همچنین فروش املاک تملیکی در اختیار و تزریق آن به چرخه‌ی مالی را از موضوعات مهم دیگری دانستند که باید مورد توجه بیش از پیش مدیران شرکت لیزینگ پارسیان قرار گیرد.  

در ادامه جلسه احمد جاویدی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت لیزینگ پارسیان، گزارشی از عملکرد شرکت را ارائه و به مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته در این دوره به شرح زیر اشاره نمود:

  • افزایش قابل توجه درآمدی و سود شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته
  • کسب جایگاه سوم در بین شرکت‌های لیزینگ با کسب ۱۵ درصد سهم بازار
شایان ذکر است جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت لیزینگ پارسیان ساعت ۱۶:۰۰ با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت. 
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0